سازمان ملل متحد با حمایت از عربستان سعودی، اسرائیل و دولت خودکامه میانمار از کودک کش حمایت کرد و ۸ اکتبر را به عنوان روز جهانی کودک جشن گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، پس از هبوط حضرت آدم و حضرت حوا(ع) به زمین دوران فراغ و جدایی این دو فرا رسید و خداوند آدم(ع) و حوا(س) را به ابتلاء گرفتار کرد و هر کدام را در گوشه ای از زمین مانند هاجر ما بین صفا و مروه به امتحان گذاشت.

روزی قلب حضرت آدم(ع) از این فراغ به درد آمد و قلب پدر آدم طاقت این دوری را نداشت؛ آخر چگونه می شد در فراغ خداوند در زمین برهوت بدون یار و یاور بتوانی صبر کنی که خداوند با دیدن این حالت حضرت آدم(ع) به رسم بنده نوازی جبرائیل امین را فرستاد تا قلب حضرت آدم (ع) را به نور ذریه او گرم کند.

روح الامین به زمین آمد و دست بر پهلوی چپ حضرت آدم(ع) گذاشت و از کنار پهلویش ذریه اش را به او نشان داد و به این ترتیب بود که دروان ابتلاء بر حضرت آدم(ع) آسان گشت و توانست تا دیدن دوباره حوای خویش برهوت جان فرسای زمین را تحمل کند.

آری آنچه که تحمل برهوت زمین را در فراغ هبوط از بهشت و عرش خداوند ازلی برای حضرت آدم(ع) آسان کرد ذریه او بودند ذریه ای که همان اهل بیت(ع) هستند.

و از این پس بود که خداوند دل انسان را با میوه وجودش یعنی فرزند در برهوت زمین گرم کرده و به انسان آموخت چگونه سختی های جانگداز و طاقت فرسای زمین را تحمل کند.

آری اگر زندگی سراسر نور رسول خدا(ص) ا به عنوان ختم رسول بررسی کنیم می بینیم که ایشان پس از ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها هرگاه که از دست امت به ستوه آمده به این میوه دل و نور چشمان خود پناه برده و در پناه این ام ابیها آرام می گرفتند و حسن و حسین(ع)ر ا نور دیدگان خود می دانستند.

آری مهربانی با کودکان سیره رسول خدا(ص) بود و ایشان همواره نسبت به کودکان مهربانی کرده و می فرمودند من پنج کار را در میان شما تا زنده هستم تکرار می کنم تا برای شما به سنت تبدیل شود و یکی از این کارها سلام بر کودکان است.

کودک نوازی حضرت رسول(ص) و اهل بیت(ع) شهره آفاق است و هیچگاه تاریخ نمی تواند فراموش کند که امیر المؤمنین خیبر شکن، کودکان یتم شهر کوفه را بر پشت و دوش خود سوار کرده و با آنها بازی می کردند.

تاریخ هیچگاه نمی تواند عشق حضرت زهرا سلام الله علیها به کودکانشان را فراموش کند زمانی که فرزندان خود را نور دیده و میوه دل خود می خواندند.

و هیچگاه ملکوت نخواهد توانست لحظه  آب آوردن قمر بنی هاشم حضرت عباس(ع) از قلب دشمن و از عمق فرات برای کودکان به فراموشی بسپارد.

هرچند که این روزها رسم علی وار بودن را رسم شمشیر به دست بودن معرفی کرده و رسم کودک کش هایی نظیر سران دولت اسرائیل، عربستان و میانمار را با جایزه صلح نوبل پاسخ می دهد اما حافظه زمین و وجدان تاریخ حقیقت را فراموش نکرده و این حقیقت در پرتو قیام سبز مهدوی روزی برای همگان آشکار خواهد شد.

امروز سازمان ملل متحد به عنوان داعیه دار جهانی حمایت از کودکان و تأمین صلح و امنیت جهانی روزی را در تقویم جهان به عنوان روز جهانی کودک ثبت می کند و در همان روز که روز جهانی کودک است با حمایت از رژیم های کودک کش در پس نقاب عدالتخواهی قهقه شیطان صفتانه سر می دهد و کودکان بی گناه یمنی و میانماری را به فجیع ترین شکل ممکن در آغوش مادران به قتل می رساند.

آری این روزها ساز مان ملل متحد از عربستان پول می گیرد و از کشتار کودکان یمنی و میانماری می نویسد اما از قاتلان این کودکان چیزی نمی گوید.

در این روزهای سرد پاییزی به تعبیر رهبر معظم انقلاب درباره سازمان ملل متحد که می فرمایند«چشم بستن سازمان ملل بر جنایت جاری و کودک کشی در یمن در ازای گرفتن پول از برخی کشورها، باعث شرمندگی بشریت و این رسوایی، ضد حقوق واقعی بشر است و باید در سطح جهان، روی آن کار حقوقی انجام شد» بهترین تعبیر و راهبرد برای تحلیل اقدامات متناقض سازمان ملل متحد است زیرا سازمان ملل متحد در حالی که از دولت های کودکش در دنیا حمایت کرده و به آنها جایزه صلح نوبل می دهد در ظاهر روز جهای کودک را جشن گرفته و از حقوق کودک برای جهانیان در قالب سند ۲۰۳۰ گفته و می خواهد نسخه غربی حقوق کودک را در جوامع جهانی نهادینه کند نسخه ای که ثمره آن برای کودکان جهانی جز فقر، جنگ، یتیمی، گرسنگی و درد چیزی نیست، دردی که تحمل آن برای تن نحیف کودکان ضعیف و لاغر اندام یمنی، میانماری و آفریقایی بسیار سخت و جان فرسا بوده و این کودکان را در کشورهای آفریقایی به غذایی دل چسب برای وحوش تبدیل کرده است.

انتهای پیام/۱۱۲