خطبه امام سجاد علیه‌السلام همزمان با ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۴ مهرماه به مناسبت شهادت حضرت علی بن‌الحسین علیه‌السلام در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها قرائت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مراسم قرائت خطبه امام سجاد علیه‌السلام روز دوشنبه ۲۴ مهرماه ساعت ۱۰ صبح به مناسبت صبح شهادت حضرت علی بن‌الحسین علیه‌السلام در شبستان امام خمینی(ره) حرم کریمه اهل بیت(س) برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین ظهیری به سخنرانی و سید مهدی میرداماد نیز به مدیحه‌سرایی در وصف امام سجاد علیه‌السلام می‌پردازد.

همچنین، مراسم عزاداری دیگری نیز نسبت به مناسبت شام شهادت حضرت امام سجاد علیه‌السلام بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور سخنرانان و مداحان اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، در روز دوشنبه ۲۴ مهرماه مراسم قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی بعد از نماز صبح توسط حجت‌الاسلام و المسلمین جوشقانیان و مراسم سخنرانی قبل از نماز ظهر و عصر و قبل از نماز مغرب و عشاء نیز با حضور دیگر سخنرانان حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها دنبال می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۵