مدیر کل فن آوری اطلاعات و ارتباطات آستان مقدس حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها با تاکید بر اینکه امسال تامین اینترنت مورد نیاز اهالی رسانه در اولویت قرار دارد، گفت: این مرکز برای تامین اینترنت خادمان آستان مقدس و عموم زائرین اربعین نیز در حال برنامه‌ریزی است.

سعید سیاهلویی در گفت‌و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها، با اشاره به برپایی موکب آستان مقدس  کریمه اهل بیت(س) در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا اظهار کرد: فاصله ۳۰ کیلومتری موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با کربلا تامین اینترنت این موکب را دشوار کرده و تا کنون تلاش‌های فراوانی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته با عنایت حضرت معصومه سلام‌الله علیها حمایت مطلوبی را در مورد تامین اینترنت مورد نیاز برای موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) شاهده بوده‌ایم، گفت: امیدواریم امسال نیز شاهد استمرار این حمایت‌ها باشیم.

مدیر کل فن آوری اطلاعات و ارتباطات آستان مقدس با تاکید بر اینکه امسال تامین اینترنت مورد نیاز اهالی رسانه در اولویت قرار دارد، عنوان کرد: این مرکز برای تامین اینترنت خادمان آستان مقدس و عموم زائرین اربعین نیز در حال برنامه‌ریزی است.

سیاهلویی خاطرنشان کرد: در سال آینده در صورت تامین پهنای باند مطلوب می‌توانیم اینترنت مورد نیاز عموم زائران اربعین حسینی را در عمود ۱۰۸۰ تامین کنیم.

انتهای پیام/۹۶/۱۱۶