رئیس کمیته رسانه ستاد موکب آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها گفت: پخش برنامه‌های موکب در شبکه‌های دو به مدت ۲۰ دقیقه، پنج، جام جم و امید هر کدام به مدت ۶۰ دقیقه دنبال می‌شود و همچنین برای پوشش شبکه قرآن و برخی از شبکه‌های برون مرزی به صورت ویژه برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور با اشاره به اعزام تیم رسانه‌ای به موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س)، اظهار داشت: تیم رادیو معارف، تیم ویژه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، تیم ویژه خبرگزاری‌های شاخص ملی و استان و تیم‌های مستندساز حرفه‌ای برای ساخت مستند و کلیپ در ایام اربعین حسینی عازم این موکب می‌شود.

وی افزود: برای انعکاس برنامه‌های مختلف موکب آستان مقدس حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها ۴۰ نفر در قالب تیم رسانه‌ای در این موکب مستقر می‌شوند و همچنین نیز بستر پذیرایی از نمایندگان دیگر رسانه‌ها نیز در موکب آستان فاطمه کریمه اهل بیت(س) پیش‌بینی شده است.

رئیس کمیته رسانه ستاد موکب آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها عنوان کرد: پخش برنامه‌های موکب در شبکه‌های دو به مدت ۲۰ دقیقه، پنج، جام جم و امید هر کدام به مدت ۶۰ دقیقه دنبال می‌شود و همچنین برای پوشش شبکه قرآن و برخی از شبکه‌های برون مرزی به صورت ویژه برنامه‌ریزی شده است.

وی یادآور شد: فراهم‌سازی بستر فعالیت و حضور عکاسان نیز یکی دیگر از اقدامات انجام در موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها است تا بتوانیم شاهد برپایی نمایشگاهی با آثار مطلوب آنها باشیم.

انتهای پیام/۹۶/۱۱۶