به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور طی گفت‌وگویی با اشاره به اینکه فعالیت‌های رسانه‌ای موکب آستان مقدس در چندین بخش مختلف دنبال شده است، اظهار کرد: نخستین ارتباط زنده رسانه‌ای را از مراسم قرائت دعای کمیل با شبکه قرآن و مراسم قرائت دعای ندبه با شبکه یک آغاز کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: مجموع ارتباطات گزارشی زنده‌ای که در استودیو ویژه رسانه و عمود ۱۰۸۰ به ثبت رسیده ۱۴۵ برنامه بوده که در قالب سه هزار دقیقه از شبکه‌های استانی، ملی و برون‌مرزی به نمایش گذاشته شده است.

معاون اجرایی فرهنگی موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) ادامه داد: بیش از هشت هزار و ۴۰۰ دقیقه تصاویر زنده این موکب بدون آرم و لوگو در اختیار ۱۲۰ ماهواره از ۳۵ کشور مختلف دنیا گذاشته شده است.

وی از پخش زنده نماز ظهر و عصر موکب، برنامه سمت خدا، قرائت دعاهای کمیل و ندبه و مراسم‌های عزاداری حسینیه حضرت زهرا سلام‌الله علیها با مشارکت شبکه‌های مختلف سیما یاد کرد و گفت: موکب آستان مقدس در عمود ۱۰۸۰ پذیرای جمعیت قابل توجهی از رسانه‌های استانی، ملی و بین‌المللی بوده است.

بهشتی‌پور خاطرنشان کرد: نیروهای رادیو معارف طی بیش از ۱۰ روز فعالیت خود در موکب آستان مقدس بانوی کرامت  14 ساعت برنامه زنده رادیویی ویژه رادیو معارف و روزانه بیش از ۴۰ ارتباط زنده با شبکه‌های مختلف رادیویی را رقم زده‌اند.

وی از تهیه بیش از ۲۰ فیلم کوتاه، مستند و نماهنگ از فعالیت‌های موکب آستان مقدس یاد کرد و ادامه داد: این تولیدات با مشارکت شبکه‌های مختلف در سطح ملی و بین‌المللی منعکس شده است.

معاون اجرایی فرهنگی موکب آستان مقدس بانوی کرامت با بیان اینکه بیش از ۶۰ گزارش تصویری و خبری توسط تیم رسانه‌ای مستقر در موکب آستان مقدس تولید شده است، مطرح کرد: میزبانی از اصحاب رسانه، خبرنگاران و عکاسان یکی دیگر از رسالت‌های این تیم خبری بوده است.