مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه اربعین تجلی‌گاه و جلوه‌کننده حضور شیعیان و مذاهب مختلف دنیاست، گفت: شیعه‌یی که از کشورهای مختلف در این مسیر حضور می‌یابد علاقمند به این است که فعالیت اماکن و مراکز دینی مختلف همانند حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها را مشاهده کند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام سید مهدی هاشم‌زاده ظهر امروز در حاشیه بازدید مسؤولان آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) از موکب مسجد مقدس جمکران طی سخنانی با اشاره به اینکه در این موکب جمعی از خادمان مسجد به صورت داوطلبانه و افتخاری حضور یافته‌اند، اظهار کرد: محور اصلی کارهای موکب جمکران فرهنگی است به همین علت در برنامه‌های مختلف خود نسبت به مباحث فرهنگی توجه ویژه داریم.

وی از اهتمام موکب مسجد مقدس جمکران نسبت به برنامه‌های معرفت‌افزایی و تعلیم و تربیتی یاد کرد و افزود: اسکان مورد نیاز خواهران و برادران را به صورت جداگانه در نظر گرفته و سعی کرده‌ایم تا از فضای موجود حداکثر استفاده را داشته باشیم.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: اماکن مقدس همانند حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها متعلق به قشر خاصی نیستند بلکه متعلق به همه شیعیان هستند.

وی با تاکید بر اینکه اربعین تجلی‌گاه و جلوه‌کننده حضور شیعیان و مذاهب مختلف دنیاست، تصریح کرد: شیعه‌یی که از کشورهای مختلف در این مسیر حضور می‌یابد علاقمند به این است که فعالیت اماکن و مراکز دینی مختلف همانند حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها را مشاهده کند.

هاشم‌زاده با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی به زائران رسانه‌ای اربعین حسینی به صورت ویژه مورد توجه موکب مسجد مقدس جمکران قرار گرفته است، یادآور شد: رسانه‌های دغدغه‌مند باید به انعکاس اربعین حسینی بپردازد چرا که رسانه‌های غربی این حماسه را تحریم کرده‌اند در حالی که این موکب‌ها و زائران می‌توانند حرف‌های بسیاری را برای گفتن داشته باشند.

انتهای پیام/۱۱۵