مسؤول امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها از پذیرش روزانه بیش از ۲۰۰ دانش آموز در رواق کودک و نوجوان آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در ماه محرم الحرام خبر داد.

مریم شهبازی در گفت ‌وگو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، با اشاره به برنامه‌های رواق کودک و نوجوان  آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در ایام ماه محرم گفت: در یک ماه گذشته ۸۴۰ کودک در رواق کودک آستان مقدس پذیرش شده اند.

وی نمایش عروسکی، قصه گویی، رنگ آمیزی و نمایش فیلم کوتاه را را از برنامه های رواق برای کودکان در ایام ماه محرم و صفر عنوان کرد.

مسؤول امور فرهنگی خواهران تصریح کرد: در ایام ماه محرم و صفر تمامی بر نامه های رواق کودک و نوجوان با محوریت عاشورا، شخصیت شناسی عاشورا و اصحاب کربلا و معرفی الگوهای عاشورایی به کودکان و نوجوانان بر گزار شد و این برنامه ها تا پایان اربعین حسینی همچنان ادامه دارد.

شهبازی همچنین از اعزام دو تن از کارشناسان و خادمان خواهر برای انجام فعالیت های فرهنگی در غرفه کودک و نوجوان موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها به کربلا خبر داد.

وی با اشاره به پذیرش ۹۸۰ دانش آموز نوجوان در مهرماه در رواق نوجوان آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: به صورت روزانه در قالب اردوهای دانش آموزی بیش از ۲۰۰ دانش آموز کودک و نوجوان با شاخصه های سبک زندگی حسینی و اسلامی آشنا شده و در پایان به نوجوانان و کودکان شرکت کننده در این برنامه ها از سوی آستان مقدس هدایای اهدا شد.

مسؤول امور فرهنگی خواهران با تاکید بر اینکه پذیرش اردوهای دانش آموزی تنها مختص دانش آموزان قمی نیست، تصریح رواق کودک و نوجوان اردوهای دانش آموزان را از سراسر کشور پذیرش می کند و مدیران مدارس برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۳۷۱۷۵۵۳۸ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/۱۱۲