محمدجواد جهانگیرزاده معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) به همراه مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات این آستان با حضور در موکب خدام‌الحسین علیه‌السلام با مسؤولان این موکب دیدار و گفت‌و گو کردند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، محمدجواد جهانگیرزاده معاون اجرایی و حجت‌الاسلام بهشتی‌پور مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) ظهر امروز در راستای تقدیر از خدمات‌رسانی خادمان موکب خدام‌الحسین علیه‌السلام به زائران اربعین حسینی در عمود ۱۱۲۰ مسیر نجف به کربلا حضور یافتند و با مسؤولان این موکب دیدار کردند.

بر اساس این گزارش، در این دیدار حجت‌الاسلام صادقی از مسؤولان موکب خدام‌الحسین علیه‌السلام ضمن تقدیر از مسؤولان آستان حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، به تشریح عملکرد این موکب پرداخت.

همچنین، محمدجواد جهانگیرزاده مدیر موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در حاشیه این دیدار طی سخنانی بر لزوم تعامل و هم‌افزایی مواکب ایرانی مستقر در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به زائران تاکید کرد.

گفتنی است، در این بازدید تبرکات آستان حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و پرچم متبرک این بارگاه مقدس به مدیران موکب خدام‌الحسین علیه‌السلام اهدا شد.

انتهای پیام/۱۱۵