حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی روحانی مسؤول نمایندگی بعثه رهبر معظم انقلاب اسلامی در كشور عراق ظهر امروز از روند فعالیت‌های موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) بازدید و با مسؤولان این موکب گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی مسؤول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در كشور عراق ظهر امروز با هیئت همراه خود از روند فعالیت‌های موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا بازدید و با مسؤولان این موکب دیدار کرد.

مسؤول نمایندگی بعثه رهبر معظم انقلاب اسلامی در كشور عراق با اشاره به اینکه هیچ دولتی توان میزبانی از زائران اربعین حسینی را ندارد، اظهار کرد: این کار همچنان باید به صورت مردمی دنبال شود همانطور که در موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) نیز از مشارکت‌های مردمی استفاده شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی روحانی با تاکید بر اینکه فعالیت های فرهنگی به صورت ویژه باید مورد توجه مواکب ایرانی قرار گیرد، اضافه کرد: ۸۰ راوی در مناطق مختلف تعیین شده‌اند تا با نگاه به مخاطبان در مدت‌های متفاوت به روایت وقایع درست عاشورا بپردازند در این طرح از کارشناسان با زبان‌های مختلف استفاده شده است تا زائران بین‌المللی نیز بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

گفتنی است، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) نیز در این دیدار به تشریح عملکردهای مختلف موکب این آستان مقدس در حوزه‌های رسانه و فرهنگی پرداخت.

در پایان این دیدار، سنگ انگشتری و برخی از هدایا متبرک آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) به نماینده بعثه مقام معظم رهبری و هیأت همراه اهدا شد.

انتهای پیام/۱۱۵