مریم شهبازی در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با بیان اینکه فرهنگ سازی در عرصه ظهور مهم ترین ضرورت جامعه امروز است، گفت: اگر در یک جامعه منتظر مردم همراهی با کارشناسان امور دینی و عمل به دستورات دین را مهم ترین نیاز و خواسته خود بدانند به یقین آن جامعه بستر ساز ظهور خواهد شد.

وی افزود: باید دقت کرد که پویایی و نشاط در مسیر دست یابی به حقیقت مهم ترین ویژگی یک جامعه دینی منتظر است.

مسؤول امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها نهادینه کردن فرهنگ مهدویت و انتقال مباحث مهدوی بر محور تقویت خانواده منتظر در جامعه اسلامی را یکی از اهداف واحد فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها عنوان کرد، افزود: تا ابتدای مهرماه سال جاری مباحث مرتبط با مهدویت به صورت مقطعی و مناسبتی برای بانوان در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها مطرح شده و مورد بحث و بررسی قرار می گرفت.

شهبازی تصریح کرد: از ابتدای مهر ماه سال جاری به دلیل استقبال خواهران از مباحث مهدویت؛ برگزاری های حلقه های معرفتی مهدویت به صورت مستمر و ثابت در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای مهرماه تاکنون ۲۰ حلقه معرفتی مهدویت در روزهای چهارشنبه در نوبت صبح و عصر با حضور خانم احمدی پور و نادر نژاد از اساتید برتر حوزه علمیه خواهران برای بانوان برگزار شده است.

مسؤول امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها فرهنگ انتظار، وظایف منتظران، رسالت مادر منتظر، ارتباط قیام سرخ عاشورا با مباحث مهدویت، رجعت و اولین رجعت کننده عصر ظهور و مباحثی از این قبیل را از مهم ترین موضوعات مطرح شده در حلقه های معرفتی مهدویت رواق حضرت خدیجه(س) عنوان کرد.

انتهای پیام/۱۱۲