به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، مراسم شب رحلت بانوی کریمه اهل بیت(س) امشب با حضور پرشور زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد.

این مراسم با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حضرت آیت‌الله سید موسی شبیری زنجانی آغاز و با قرائت قرآن کریم و اجرای گروه تواشیح ادامه یافت.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد طی سخنانی با بیان اینکه ولایت اهل بیت(ع) به سرزمین‌ها و موجودات ابلاغ شده است، اظهار کرد: شهر قم ولایت اهل بیت(ع) را به شیوه مطلوبی پذیرفته به همین علت از یک جایگاه متفات در میان شهرها برخوردار است و ما مردمان قم نیز باید قدردان زندگی در این شهر باشیم.

وی از مردم قم به عنوان مروجین فرهنگ اهل بیت(ع) نام برد و افزود: اکنون قم مرکز و پایتخت دینی جهان تشیع است و اهل بیت (ع) نیز بارها اشاره کردند این شهر سرزمین آنهاست.

در پایان این مراسم، صابر خراسانی به شعرخوانی و عباس حیدرزاده و حسن شالبان نیز در وصف بانوی کریمه اهل بیت(س) به مدیحه‌سرایی پرداختند.

لازم به ذکر است، آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، رضا سیار فرماندار قم، یونس عالی‌پور معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم و جمعی دیگر از مسؤولان استانی و شخصیت‌های حوزوی در مراسم شب رحلت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها حضور داشتند.(p2)