به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی صبح امروز در دیدار با اعضای مدیران جهاد دانشگاهی استان قم با اشاره به ارائه فعالیت های فرهنگی و خدمات دهی به زائرین آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) اظهار داشت: آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در ارائه فعالیت های فرهنگی و خدمات دهی به زائرین می تواند همکاری های مطلوبی با مجموعه جهاد داشگاهی داشته باشد.

وی با بیان اینکه اهل بیت (ع) باب رحمت را از طریق قم گشوده اند، افزود: با توجه به جایگاه ویژه قم، در حد توان باید بتوانیم این شهر را سر افراز کنیم.

محمد حیدری رئیس جهاد دانشگاهی استان قم در این جلسه با بیان اینکه در ایام نوروز توسعه فیزیکی از جهت خدمات در این مجموعه ارائه شده است، خاطرنشان کرد: در ایام نوروز توانسته ایم یک اتاق عمل به مجموعه اضافه کنیم و همچنین با توجه به اینکه این مجموعه نهاد دولتی نیست برای نخستین بار توانسته ایم بودجه ای را از دولت دریافت کنیم و دستگاهی برای خدمات دهی در آزمایشگاه خریداری کنیم.

وی به دیگر فعالیت های مجموعه جهاد دانشگاهی اشاره و تصریح کرد: تشکیل گروهی و انجام فعالیت بر روی سلول های بنیادی برای درمان مفاصل، ترمیم پوست برای زیبایی و تزریق پلاکت های خون برای باروری بانوان از جمله فعالیت های این مجموعه در سال ۹۶ به شمار می رود.

در ادامه این جلسه خانم فاطمی سرپرست دانشکده علمی کاربردی جهاد دانشگاهی با اشاره به اینکه حرم حضرت معصومه سلام الله علیها نگین شهر قم است، ابراز کرد: با توجه به اینکه قم عش آل محمد است، به همین دلیل نامه هایی در راستای حفظ شان زائر، نگاه به مقوله زیارت و… به تمام ادارات و نهادها ارسال شده تا نکات و مسائل مهم شهر را عنوان کنند.(p1)