به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید پور شامگاه یکشنبه در نشست پاسخ به پرسش‌های دینی (زمزم معرفت) که در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به گوش دادن موسیقی در هنگام اذان، اظهار داشت: اگر موسیقی آهنگ‌هایی باشد که مناسب مجالس لهو و لعب باشد در اصل حرام است، البته زمان گوش دادن آن موجب شدید شدن گناه می‌شود.
وی نگاه کردن بانوان به مسابقه کشتی مردان در تلویزیون را موردتوجه قرارداد و افزود: اگر مسابقه کشتی تکرار برنامه باشد حکم عکس را دارد مگر اینکه بانوان با نگاه آلوده به آن نگاه کنند که در آن صورت جایز نبوده اما اگر مسابقه کشتی پخش زنده باشد علمایی مانند امام خمینی (ره) و برخی دیگر اشکال گرفته و آن را جایز نمی‌دانند.
استاد حوزه علمیه با اشاره به افضل بودن خواندن نماز بانوان در خانه یا مسجد، خاطرنشان کرد: اگر رعایت شئون شرعی انجام شود قطعاً مسجد مکان مقدسی بوده که نسبت به خانه افضل بوده و جایگاه ویژه‌ای دارد.
وی به‌حکم کاشتن ناخن برای بانوان اشاره و عنوان کرد: اینکه انسان با عمد بر سر راه وضو و غسل ایجاد مانع کند کار صحیحی نبوده اما در برخی مواقع انسان مجبور به این کار می‌شود مانند انسانی که کار آن با چسب و رنگ است، که در این صورت گناه نبوده و شخص برای نماز وضو گرفته و یک تیمم بدل از وضو نیز انجام می‌دهد، اما افرادی که به‌عمد راه وضو گرفتن را می‌گیرند عمل آنان جایز نیست، چراکه اضطراری در این امر وجود نداشته است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید پور حکم شوخی بانوان در مهمانی خانوادگی با افراد نامحرم خانواده را موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: مرد و زن نامحرم باید به حد گفت‌وگو با یکدیگر رفتار کنند در غیر این صورت اگر مفسده‌ای بر آن اضافه شد جایز نخواهد بود.
وی به فلسفه توبه اشاره و ابراز کرد: اگر انسان در حین گناه متوجه شود که معصیت مرتکب شده و در همان لحظه گناه را ترک کند و از خداوند تقاضای عفو کند قطعاً مورد بخشش خداوند قرار خواهد گرفت.(p2)