به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، رواق کودک و نوجوان دختران آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در راستای ارتقای فرهنگ کتاب‌خوانی در میان دختران نوجوان در فصل تابستان اقدام به برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «نوجوان کتاب‌خوان- نوجوان فهیم» در میان دختران ۱۱ تا ۱۶ سال کرده است.

بر اساس این گزارش این مسابقه در تمامی فصول سال و مناسبت‌های مذهبی برای نوجوانان دختر با استفاده از کتاب‌های مختلف برگزار می‌شود.

گفتنی است، در تابستان جاری کتاب‌های «سلام بر ابراهیم»، « قول دقیقه ۹۰»، « تن‌تن و سندباد»، «چغوک»، «پسران دوزخ، فرزندان قابیل»، « سفر سرخ»، « یادت باشد»، «جستجوگران شمشیر عدالت» و «شازده کوچولو» به عنوان ۹ منبع مسابقه کتاب‌خوانی «نوجوان کتاب‌خوان- نوجوان فهیم» انتخاب‌شده‌اند.

همچنین نوجوانان برای شرکت در این مسابقه کتاب‌خوانی باید هفت منبع از این کتاب‌ها را مطالعه کرده و پازل کتاب‌خوانی خود را از رواق کودک و نوجوان حرم مطهر دریافت و روند مسابقه را طی کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به بالکن شرقی رواق کودک و نوجوان دختران مراجعه کرده و یا با شماره‌های ۳۷۱۷۵۴۴۳ و ۳۷۱۷۵۵۳۸ تماس بگیرند.

لازم به ذکر است، به نوجوانانی که در این مسابقه کتاب‌خوانی شرکت کنند نشان « نوجوان کتاب‌خوان- نوجوان فهیم» از سوی رواق کودک و نوجوان آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها اهدا می‌شود.

خاطر نشان می‌شود، ۱۵ شهریور آخرین‌مهلت حضور در این حلقه کتاب‌خوانی تابستانی است.(T2)