به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به اینکه امسال خادمان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در عمود ۱۰۸۰ برای چهارمین سال متوالی به خدمات‌رسانی به زائران خواهند پرداخت، اظهار کرد: امسال بستر حضور رسانه‌ها به شیوه مطلوب فراهم شده است تا بتوانیم در راستای انعکاس حرکت اربعین مشارکت کنیم.

وی با بیان اینکه آیین اذن خدمت و بدرقه خادمان موکب حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها فردا ظهر ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، اضافه کرد: در این مراسم آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و امام‌جمعه قم به سخنرانی و حاج عباس حیدرزاده مدیحه‌سرایی خواهد پرداخت.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: نخستین گروه از خادمان موکب با یک دستگاه اتوبوس روز گذشته برای انجام هماهنگی‌ها و فراهم‌سازی بسترهای مورد نیاز به کشور عراق اعزام شده‌اند و دیگر خادمان با چهار دستگاه اتوبوس فردا اعزام خواهند شد.

وی مطرح کرد: خادمان موکب حرم بانوی کرامت از ۲۴ الی ۲۷ مهرماه به زیارت عتبات عراق خواهند پرداخت و خدمت‌رسانی به زائران را از ۲۸ مهرماه آغاز خواهند کرد.(p2)