به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی نماینده ولی‌فقیه در استان قم با صدور پیامی از برگزاری باشکوه آیین سوگواری سالروز رحلت شهادت گونه کریمه اهل‌بیت(ع) از عموم مردم و دست اندر کارن مربوطه تقدیر کرد.

متن پیام آیت‌الله سید محمد سعیدی، نماینده ولی‌فقیه در استان قم به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

قال الرضا علیه السلام: مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللهَ عَزَّوَجَلَّ

مناسبت‌ها و رخدادهای تاریخی منتسب به ائمه هدی صلوات الله علیهم اجمعین و اهل‌بیت گرامیشان ، فرصتی است برای قرب به این کانون‌های نور و روشنایی . فرصتی است برای عرض ارادت به کریمان خاندان عصمت و طهارت . دهم ربیع‌الثانی سالروز ارتحال جان‌سوز کریمه اهل‌بیت علیهم‌السلام مجالی دیگر جهت هم‌آوایی خادمان و ارادتمندان دختر نمونه آل الله ، خواهر خورشید هشتم ، ملیکه قم ؛ حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها پدید آورد. با عنایات خاندان حضرت موسی بن جعفر علیهم‌السلام و توجهات خاصه ولی‌نعمتمان ، مجالس ، آیین‌ها و برنامه‌ها به نحو شایسته و تحسین‌برانگیزی به مرحله اجرا درآمد.

ضمن به‌جای آوردن شکرانه این خدمت به محضر پاک و مقدس حضرت ، شایسته است از همراهی و خدمات صادقانه تمامی بزرگواران خاصه مراجع عظام تقلید و بیوت مراجع ، علما، روحانیون، جامعه مدرسین ، شورای عالی حوزه ، حوزه‌های مقدسه علمیه، هیئات مذهبی، خادمان حرم مطهر، مردم شریف و بصیر و ولایت مدار قم، اصناف و بازاریان، دستگاه‌ها و نهادهای استان در حوزه‌های اجرایی، فرهنگی، تبلیغی، امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی، خدماتی، اصحاب رسانه و خیرین ارجمند و برپاکنندگان مواکب در حرم مطهر و شهر مقدس قم تقدیر و تشکر داشته و دوام خدمت به این بانوی گران‌قدر را از درگاه حضرت احدیت مسألت نمایم.

خاضعانه از درگاه حضرت احدیت جهت شادی روح مطهر بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه و شهیدان والامقام ، به‌ویژه شهدای عزیز مدافع حرم که لباس خدمت در این آستان ملک پاسبان زیبنده وجودشان بوده ، روح و رضوان الهی مسألت نموده و برای سلامتی پرچم‌دار حکیم و فرزانه این انقلاب شکوهمند حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی دست به دعا بر می‌داریم.

سید محمد سعیدی

تولیت آستان مقدس قم

بیست و هشتم آذرماه ۱۳۹۷