به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، ابراهیم اسلام‌پناه پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی مسئولان آستان مقدس و پدافند غیرعامل استان قم که در ساختمان اداری حرم مطهر انجام شد، با اشاره به اینکه اهمیت شهر قم به ویژه بعد از انقلاب اسلامی بر هیچ کسی پوشیده نیست، گفت: اگر اتفاق و حادثه‌ای در این شهر به ویژه در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) رخ دهد همه نظام زیر سئوال می‌رود.

وی بر لزوم مشارکت اداره‌کل پدافند غیرعامل استان قم در راستای جذب اعتبارات ملی برای پرداختن به اولویت‌های پدافند غیرعامل در حرم مطهر تاکید کرد و گفت: آستان مقدس به شهر قم محدود نمی‌شود و ما باید در سطح ملی به دنبال استفاده از ظرفیت‌های مجموعه‌های مختلف باشیم.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با تاکید بر اینکه ورودی‌های دربانی حرم مطهر بانوی کرامت نیازمند تجهیز به دوربین‌های امنیتی است، تصریح کرد: تامین تجهیزات امنیتی برای کاهش تهدیدهای مختلف یکی از اولویت‌های مورد نظر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها برکت‌های بسیاری را برای استان قم به دنبال داشته است به همین علت مسئولان این استان باید در حمایت از مجموعه‌های مختلف، نگاهی متفاوت به آستان مقدس داشته باشند.