به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مراسم تکریم حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل محمدی کرمانشاهی مدیر سابق فرهنگی و هنری آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین صفر فلاحی مشاور تولیت حرم مطهر در سالن حضرت خدیجه(س) کتابخانه برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی احمدی ضمن تقدیر از تلاش‌های کارکنان و خادمان کتابخانه، موزه و مرکز اسناد حرم مطهر در سال‌ها اخیر عنوان کرد: تغییر و تحول در هر مجموعه‌‌ای رخ می‌دهد که این تغییرات همیشه نشان‌گر ضعف و کوتاهی نیست.

معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) اضافه کرد: مدیریت فرهنگی و هنری پرجمعیت‌ترین مدیریت در حرم مطهر و دارای بیشترین نیرو در معاونت فرهنگی است که امیدواریم بتوانیم به شیوه مطلوب از ظرفیت‌های این مجموعه استفاده کنیم تا به افق‌های مورد نظر برسیم.

وی با اشاره به اینکه استفاده از ایده‌ها و نوآوری‌ها به صورت ویژه مورد توجه قرار می‌گیرد، تصریح کرد: کتابخانه، موزه و مرکز اسناد طی این سال‌ها به دستاوردهای قابل توجهی رسیدند که امیدواریم این حرکت روبه پیشرفت با سرعت بیشتری ادامه داشته باشد.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی احمدی از این‌پس با حفظ سمت، سرپرستی مدیریت فرهنگی و هنری آستان مقدس بانوی کرامت را بر عهده خواهد داشت.

لازم به ذکر است، بهزاد یوسف‌زاده از کارکنان موزه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) نیز بعد از ۳۰ سال خدمت به توفیق بازنشستگی رسید و در این جلسه مورد تجلیل قرار گرفت.