معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشور ظهر امروز از مراکز فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین میرمعزی معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه ظهر امروز از موزه، کتابخانه و مرکز اسناد آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) بازدید و با مسؤولان این بخش‌ها گفت‌و گو کرد.

مدیر فرهنگی هنری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها طی سخنانی در حاشیه این بازدید مطرح کرد: کتابخانه حرم مطهر حجم قابل توجهی از آثار علوم دینی و انسانی را به خود اختصاص داده است و افراد در سطوح مختلف سنی می‌توانند با مراجعه به کتابخانه از این آثار استفاده کنند.

حجت‌الاسلام اسماعیل محمدی کرمانشاهی با تاکید بر اینکه افراد بسیاری همانند آیت‌الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری کتاب‌های شخصی خود را به کتابخانه حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) اهدا کرده‌اند، تصریح کرد:‌ اکنون کتاب‌های بسیاری در این کتابخانه وجود دارد اما با توجه به حجم قابل توجه تقاضاها همچنان نیازمند کتاب‌های بیشتری به ویژه در حوزه علوم انسانی هستیم.

معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشور از موزه، کتابخانه و مرکز اسناد حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها به عنوان ظرفیت‌های فرهنگی آستان مقدس نام برد و خاطرنشان کرد: باید برای این مجموعه‌ها زیرساخت‌های گسترده‌تری درنظر گرفته شود تا این مجموعه‌ها بتوانند به شیوه مطلوب‌تری از ظرفیت‌های ارزشمند خود استفاده کنند.

حجت‌الاسلام سید حسن میرمعزی با بیان اینکه همکاری میان مرکز اسناد و کتابخانه حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها با معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه دنبال می‌شود، عنوان کرد: هر چند تا کنون ارتباط‌هایی میان این دو مجموعه برقرار بوده است اما امیدواریم در سال جاری شاهد حرکت در راستای برنامه‌های کاربردی‌تر باشیم.

انتهای پیام/۱۱۵