به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، نمایشگاه «شکوه چهل ساله در قم» به منظور معرفی دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی و مجموعه‌های مختلف استان قم از ۱۳ بهمن‌ماه در مصلی قدس برپا شده است.

آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در قسمت ورودی این نمایشگاه غرفه‌ای را به خود اختصاص داده است تا در این غرفه خدمات چهل ساله خود را با استفاده از قالب‌های مختلف تصویری از جمله تابلوها، پوستر و پخش کلیپ به نمایش گذارد.

در این غرفه به معرفی صحن‌های جدید حرم مطهر از جمله جوادالائمه(ع) و حضرت زهرا(س)، کتابخانه و مرکز اسناد آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) به عنوان مهم‌ترین دستاوردهای آستان مقدس در ۴۰ سال اخیر به صورت ویژه پرداخته شده است.

گفتنی است، در غرفه حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها خدمات این حرم مطهر در قبل و بعد از انقلاب اسلامی برای بازدیدکنندگان مقایسه می‌شود.

گفتنی است، آیت‌الله سید محمد سعیدی نماینده ولی‌فقیه در استان و بهرام سرمست استاندار قم در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه «شکوه چهل ساله در قم» ضمن حضور در غرفه آستان مقدس بانوی کرامت در جریان مهم‌ترین دستاوردهای حرم مطهر در دوران بعد از انقلاب اسلامی، قرار گرفتند.