به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مراسم افتتاح نمایشگاه «خدمت در پرتو بانوی کرامت» به‌منظور معرفی دستاوردهای ۴۰ ساله آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با حضور آیت‌الله سیدمحمد سعیدی نماینده ولی‌فقیه در استان قم و تولیت آستان مقدس، در صحن صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی احمدی معاون فرهنگی،‌ هادی محمودنژاد معاون اجرایی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و جمعی دیگر از مسئولان و مدیران آستان مقدس در این مراسم تولیت حرم مطهر را همراهی می کردند.

نمایشگاه «خدمت در پرتو بانوی کرامت» با استفاده از ۱۸ قاب مختلف در سالن نمایشگاه «آفرینش‌های فرهنگی هنری فاطمی» از امروز هم‌زمان با ۱۸ بهمن‌ماه کار خود را آغاز کرده است و و طی ساعات ۹ الی ۱۲ و ۱۵ الی ۲۰ تا تاریخ ۱۸ اسفندماه پذیرای زائران و مجاوران حرم مطهر خواهد بود.

آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) بعد از افتتاح نمایشگاه «خدمت در پرتو بانوی کرامت»، از نمایشگاه‌های حدیث ولایت و بچه‌های انقلابی واقع در بالکن صحن صاحب‌الزمان(عج) ویژه دختران بازدید کرد.

گفتنی است، سالن نمایشگاه‌های دائمی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با عنوان «آفرینش‌های فرهنگی هنری فاطمی» کار خود را با نمایشگاه «خدمت در پرتو بانوی کرامت» آغاز کرده و از این‌پس در مناسبت‌های مختلف و قالب‌های مختلف نمایشگاهی به ارائه خدمات فرهنگی به زائران خواهد پرداخت.