به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، نشست کارگروه طرح جامع حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) برگزار شد هادی محمودنژاد با اشاره به اینکه این طرح در پنج بخش دنبال شده است، اظهار کرد: مراسم افتتاح شبستان حضرت زهرا سلام‌الله علیها سه‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود و در صورت امکان رونمایی طرح را نیز در این مراسم خواهیم داشت.

محسن بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم از تصویب کلیات طرح جامع حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها یاد کرد و گفت: کارشناسان و شخصیت‌های توانمندی در راستای تدوین این طرح مشارکت داشته‌اند به همین علت به صورت جامع به ابعاد مختلف طرح دیده شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت محدوده‌های اطرافی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) از جمله پارکینگ چهار راه شهدا باید مشخص شود، عنوان کرد: استانداری و دستگاه‌های دیگر تلاش می‌کنند تا بتوانند در راستای اجرای طرح جامع حرم مطهر مشارکت لازم را داشته باشند.

گفتنی است، ۵۸ هزار میلیارد ریال هزینه برای اجرای ۱۳ پروژه مختلف در طرح جامع حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها پیش‌بینی شده است که ۷۵ درصد این مبلغ برای تملک هزینه می‌شود.

تقدیر از زحمات محسن بهشتی و اعضای کارگروه با اهداء سنگ انگشتری قبر مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها توسط معاون اجرایی آستان مقدس از دیگر بخش‌های این نشست بود.