به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در دیدار خادمان جانباز آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر انجام شد، با بیان اینکه امتحان‌های الهی برای همه درنظر گرفته شده است، اظهار کرد: خداوند متعال به‌خوبی نسبت به جوهره وجود انسان آگاهی دارد اما آزمون‌های الهی باید وجود داشته باشد تا ادعاها مشخص شود و افراد بتوانند با موفقیت در آزمون‌ها به اجر و پاداش و با شکست در آن‌ها به جزای اعمال خود برسند.
وی اضافه کرد: آنچه که در دوران دفاع مقدس و امثال آن دوران اتفاق افتاد این بود که عده‌ای از رزمندگان به‌جای شهادت، به درجه جانبازی نائل آمدند؛ جانبازان انتظار تشکر و قدردانی از هیچ فردی ندارند چراکه با خداوند متعال معامله کرده‌اند و هدیه و پاداشی که از خداوند دریافت می‌کنند با هیچ هدیه دیگری قابل مقایسه نیست.
نماینده ولی‌فقیه در استان قم با بیان اینکه هر چقدر به قله‌ها نزدیک‌تر می‌شویم سختی‌ها، خطرات، آسیب‌ها و لغزش‌های کار بیشتر می‌شود، تصریح کرد: سیل‌های اخیر امتحانی الهی است که هر چند مشکلات بسیاری را به وجود آورده اما برکات مختلفی را نیز به دنبال خواهد داشت.
وی با اشاره به بسیج ظرفیت‌های مختلف کشور برای امدادرسانی به سیل‌زدگان عنوان کرد: نیروهای سپاه در راستای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان به میدان آمده و به شیوه مطلوب درحال نقش‌افرینی هستند.
آیت‌الله سعیدی از تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا یاد کرد و گفت: هر چند نسبت به درون این رفتار احمقانه و بی‌شرمانه آمریکا اظهار تأسف می‌کنیم اما این رفتار برکات مختلفی را نیز برای نظام اسلامی به دنبال داشته است چراکه مردم با سپاه بیشتر از گذشته همراه شده‌اند.
وی یادآور شد: سپاهیان در عرصه‌های مختلف به دنبال خدمت به مردم هستند و مردم به خدمات و دستاوردهای سپاه ایمان دارند به همین علت می‌توانیم بگوییم که سپاهیان نزد ملت ایران عزیز هستند.