به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، نشست ستاد تسهیلات زائرین استان قم ظهر امروز با حضور آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و امام‌جمعه قم و جمعی از مسئولان و مدیران استان در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد.
یونس عالی‌پور معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم طی سخنانی در این نشست از حضور خیل عظیم ارادتمندان به اهل‌بیت(ع) به مناسبت نیمه شعبان در شهر مقدس قم یاد کرد و گفت: بیشترین آمار زائران قم در نیمه شعبان تهرانی‌ها هستند که مدت کوتاهی در قم ماندگار خواهند بود اما در کل جمعیت زائران نیمه شعبان قابل توجه است.
شهرداری، فرمانداری، ادارات‌کل صدا و سیما و فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین مسئولان کمیته‌های مختلف ستاد تسهیلات زائرین استان قم در این نشست به ارائه گزارشی از اقدامات مجموعه‌های خود در راستای خدمت‌رسانی به زائران نیمه شعبان پرداختند.
همچنین، نمایندگان و مسئولان دستگاه‌ها و مجموعه‌های برتر ستاد تسهیلات زائرین در این نشست مورد تجلیل قرار گرفتند که حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی احمدی معاون فرهنگی، هادی محمودنژاد معاون اجرایی، محمد واحدی معاون پشتیبانی و منابع انسانی و حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از جمله این شخصیت‌ها بودند.