به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، پیکر مطهر شهید مدافع حرم احمد جلالی‌نسب با حضور جمعی از مسئولان، قشرهای گوناگون مردم، علما و طلاب حوزه های علمیه، پاسداران و بسیجیان، فرمانده هان نظامی و انتظامی از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) تشییع شد.
پس از طواف پیکر شهید جلالی نسب در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع)، نماز میت توسط آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) اقامه شد.
پس از آن، پیکر این شهید مطهر بر دوش مردم ولایتمدار و انقلابی قم از مسیر خیابان انقلاب اسلامی تا گلزار شهدای علی ابن جعفر(ع) تشییع و سپس در کنار همرزمانش به خاک سپرده شد.
مردم شهیدپرور قم در طول مسیر همراه با مداحان اهل بیت(ع) به مرثیه و نوحه سرایی پرداختند و شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر آل سعود، لبیک یا حسین(ع)، لبیک یا زینب(س)، شهیدان زنده اند الله اکبر و این گل پرپر فدای زینب(س) شده» را سر دادند.
حضور مجاوران و زائران حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع)، بسیجیان و پاسداران و همراهی خانواده های شهیدان گرانقدر از جلوه های معنوی این مراسم بود.
شرکت کنندگان دراین مراسم از اقدام های تروریستی در جهان اسلام اعلام انزجار و اعمال غیرانسانی تروریست ها و داعشی ها را محکوم و بر ادامه راه شهدا تاکید کردند.
بر اساس این گزارش، آیین یادبود این شهید والامقام امشب پس از نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد مقدس جمکران و نیز مراسم بزرگداشت دیگری روز پنجشنبه هفته جاری (۲۹ فروردین) در شهر سبزوار برگزار می ‌شود.
پیکر مطهر پاسدار شهید مدافع حرم «احمد جلالی نسب» که در سوریه به شهادت رسیده بود، پس از اعلام نتیجه آزمایش دی. ان. ای شناسایی شد.
پاسدار شهید جلالی نسب معاون عملیات یگان امنیتی سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) استان قم بود که ۲۲ آذر سال ۱۳۹۵ در نبرد با تروریست‌ های تکفیری در شهر تدمر سوریه به فیض شهادت نائل آمد و مفقودالاثر شد.