به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در دیدار فرماندهان و نیروهای مستقر ارتش در استان قم، که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) انجام شد،‌ با بیان اینکه ما به نیروهای ارتش ایران اسلامی افتخار می‌کنیم، اظهار کرد: این افراد با استعداد، از نظر معرفتی در جایگاه مطلوبی قرار دارند و در عرصه‌های ارزشی و کاربردی،‌ حرکت‌های خود را مبتنی بر معارف اسلامی دنبال می‌کنند.
وی از حضور روحانیون در میان نیروهای ارتشی یاد کرد و افزود: این افراد با تبلیغ آموزه‌های دینی موجب ارتقای بصیرت و معنویت نیروهای ارتش شده‌اند.
تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) اضافه کرد: در عملکرد و موضع‌گیری‌ها باید مراقب شیطان و طاغوت‌ها باشیم و مقابل آن‌ها موضع‌گیری داشته باشیم؛‌ طاغوتیان مستکبرانی با نگاه‌ها و لباس‌های متفاوت هستند که به دنبال انحراف بندگان الهی از مسیر بندگی خداوند متعال هستند.
وی تصریح کرد: مرز اطاعت از خدا و غیر از خدا، در مصادیق عبادت و بندگی او از جمله تشکیل خانواده، پذیرش مدیریت‌های خدادادی، نماز، روزه و امر به معروف و نهی از منکر مشخص می‌شود.
آیت‌الله سعیدی دشمن‌شناسی را یکی از دستورات الهی برشمرد و گفت: خداوند متعال خط راهبردی حق را از ابتدای خلقت برای بشریت به‌خوبی تعیین کرده است که اگر این خط را دنبال کنیم به سعادت در دنیا و آخرت خواهیم رسید.
نماینده ولی‌فقیه در استان قم از دین‌ستیزی و دین‌زدایی به‌عنوان نقشه‌های راهبردی طاغوتیان یاد کرد و ادامه داد: ارتشی‌ها می‌خواهند عبد خداوند متعال باشند به همین علت مقابل طاغوت ایستادگی می‌کنند؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران در خدمت مردم و اکنون با افتخار درحال کمک‌رسانی به سیل‌زدگان است.