به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث در فصل تابستان از میان خواهران علاقه‌مند در ۶۱ کلاس قرآنی و معارفی ثبت‌نام می‌کند.
ثبت‌نام در این ۲۲ کلاس معارفی و ۳۹ کلاس قرآنی از ۲۲ خردادماه آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد. ثبت‌نام در این کلاس‌ها به صورت اینترنتی از طریق سامانه آموزشی qhkarimeh.ir انجام می‌شود.
کلاس‌های احکام عمومی، احکام بانوان، تربیت فرزند، آیین همسرداری، سبک زندگی اسلامی، صحیفه سجادیه، مهدویت، تفسیر موضوعی قرآن (آداب معاشرت)، شیعه شناسی، تغذیه سالم از دیدگاه آیات و روایات، تدبر، تفسیر ترتیبی، ترجمه مفاهیم قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم نهج‌البلاغه، ترجمه و مفاهیم ادعیه و زیارات، اخلاق و عقاید از مجموع کلاس‌های معارفی برنامه‌ریزی شده برای بانوان در فصل تابستان هستند.
کلاس‌های قرآنی مرکز قرآن و حدیث در فصل تابستان نیز شامل کلاس‌های حفظ قرآن کریم، کلاس قرآنی منهاج (ویژه نوجوان)، دوره‌های تثبیت حفظ، حفظ نهج‌البلاغه، کارگاه‌های روخوانی، روان‌خوانی، ترتیل و تجوید می‌شود.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط ثبت‌نام در کلاس‌ها می‌توانند با شماره واحد پذیرش خواهران مرکز قرآن و حدیث ۳۷۱۷۵۵۰۵ تماس بگیرند.