به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، سید موسی حسینی کاشانی شب گذشته در نشست قرارگاه ۱۹ دی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با بیان اینکه قم نیازمند یک سند فرهنگی است، اظهار کرد: این سند فرهنگی می‌تواند بسیاری از خلاهای فعلی را در قم رفع کند به همین علت امیدواریم با مشارکت مجموعه‌های فرهنگی مرتبط تهیه این سند مورد توجه قرار گیرد.
وی با تاکید بر اینکه حریم قم باید با محوریت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) مشخص شود، عنوان کرد: ما در این شهر نمی‌توانیم به هر شغل و تبلیغی مجوز دهیم چراکه برخی از شغل‌ها و تبلیغات با شأن این شهر در تضاد است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: در شهر قم برای استفاده از برخی نام‌ها، برگزاری برخی جشن‌ها، چاپ برخی کتب و فروش برخی کالاها محدودیت‌هایی وجود دارد که باید با تصویب سند فرهنگی شهر قم این محدودیت‌ها برای همگان مشخص شود.
همچنین، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لطفی‌نیاسر مدیرکل صدا و سیمای استان قم با بیان اینکه ۲۰ درصد تابلوهای تبلیغاتی در ورودی‌های شهر قم باید دارای پیام‌های فرهنگی مورد تایید شورای فرهنگ عمومی باشد، مطرح کرد: شورای فرهنگ عمومی باید در راستای ساماندهی تبلیغات شهری اقدامات عملیاتی مورد نیاز را دنبال کند.