به گزارش پابگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در دیدار رسولی مدیرعامل راه‌آهن کشور که در سالن جلسات محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر انجام شد، با بیان اینکه سیر کردن در زمین امری الهی است، اظهار کرد: افرادی که مسؤولیت و تعهدی در این عرصه دارند باید به این فرمان الهی توجه داشته و زمینه‌های سیر در زمین را برای مردم فراهم آورند هر چند بعد از انقلاب اسلامی در این حوزه گام‌های بسیاری در ایران برداشته شده است.
امام‌جمعه قم با اشاره به اینکه از ابتدای خلقت تاکنون همیشه دشمن و آسیب برای حرکت‌کنندگان در مسیر حق وجود داشته است، اضافه کرد: تلاشی که دشمنان در راستای آسیب رساندن به ما می‌کنند ضایع و خراب می‌شود چراکه این تلاش‌ها نهایت و هدف مقدسی ندارد.
آیت‌الله سعیدی با تاکید بر اینکه در دنیای امروزی جنگ، جنگ اراده‌هاست، گفت: اگر مردمی بردبار، ثابت قدم و حق‌شناس باشند خداوند متعال قدم‌های آنان را تثبیت و آن‌ها را هدایت خواهد کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان قم ادامه داد: همه افرادی که در نظام اسلامی سرکار آمده هیچ کدام برای خراب کردن کشور در رأس قرار نگرفته‌اند هر چند روش‌ها متفاوت است و اگر مشورت گرفته شود کار به شیوه مطلوب‌تر دنبال خواهد شد.
آیت‌الله سعیدی با اشاره به اینکه کار افراد احمق هیچگاه روی خط مشخصی دنبال نمی‌شود، تصریح کرد: خداوند را شاکریم که دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داده و به خاطر این الطاف الهی است که تا به امروز دشمنان به هیچکدام از اهداف خود نرسیده‌اند.
تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) افزود: ارتباط با بیرون به شرط آنکه با نگاه به درون پیوند داشته باشد هیچ مشکلی ندارد اما همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید دارند ما نباید فقط به خارج از مرزهای این کشور نگاه داشته باشیم.
آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه تحریم‌های دشمنان اتکای به درون، تولید داخلی و توان نظام اسلامی را افزایش می‌دهد، تصریح کرد: امیدواریم با ایستادگی مقابل تحریم‌ها جایگاه نظام اسلامی را بیش از پیش تقویت کنیم.