به گزارش خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، خادمان بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(س) در شهرستان شفت استان گیلان حضور یافته و با استقبال گسترده مردم و مسئولان این شهر مواجه شدند.
حضور این کاروان با پرچم بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و تبرک مردم و مسئولان سبب ایجاد فضای معنوی در این شهر همراه شد.
مهنا بابایی مقدم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت، حضور گسترده مردم این شهر در مراسم استقبال از کاروان سفیران کریمه را نشان دهنده عشق و ارادت آنان به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) توصیف کرد.
وی برگزاری چنین برنامه های معنوی و فرهنگی را عامل مهمی در ترویج فرهنگ و معارف اسلامی در جامعه توصیف کرد و گفت: افراد ناتوان و نیازمند که توانایی سفر به شهر مقدس قم را ندارند، با خادمان بارگاه ملکوتی حضرت معصومه سلام‌الله علیها دیدار کرده و به پرچم مطهر این حرم متبرک می شوند.
بابایی مقدم، اهدای شاخه گل، بسته های متبرک و اجرای مداحی و شعرخوانی را از بخش های این برنامه عنوان کرد و افزود: هدف از سفر کاروان خدام حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها تبرک جویی مردم از پرچم حرم نورانی آن بانوی مکرم، انتقال پرچم برای زیارت از راه دور و پیوند زدن دل ها با آن حضرت است.
مهنا بابایی مقدم با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، افزود: دشمن با همه امکانات و ظرفیت ها در راستای ترویج هنجارشکنی در جامعه تلاش می کند.
حضور در مسجد جامع، مسجد اباصالح(عج) و همچنین دیدار با خانواده شهید اسماعیل ذبیحی از دیگر برنامه های این کاروان در شهر شفت بوده است.