به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، سیدمحمدتقی حسینی ظهر امروز در دومین نشست ستاد شورای امر به معروف و نهی از منکر استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره به اینکه رویکرد این ستاد ترویجی است، اظهار کرد: ما در مرحله نخست باید به دنبال نهادینه‌کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشیم که در این راستا تفاهم‌نامه‌ای با حوزه‌های علمیه سراسر کشور داشته‌ایم که هفته گذشته جلسه اجرایی کردن این تفاهم‌نامه برگزار شد.
وی بر لزوم استفاده از ظرفیت حوزه برای تربیت مبلغ امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و افزود: روحانیون و طلاب با توجه به جایگاه متفاوتی که در میان مردم دارند می‌توانند در عرصه احیا و ترویج امر به معروف نقش بسیار مهمی را ایفا کنند.
جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم یادآور شد: در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر پنج هزار مخاطب اصلی از جمله اساتید، سخنرانان و طلاب را مورد توجه قرار دهیم تا بتوانیم در مرحله نخست فضای بی‌تفاوتی نسبت به امر به معروف و نهی از منکر را از بین ببریم.
وی از برگزاری دوره‌های مختلف آموزش عمومی و تخصصی به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر یاد کرد و گفت: ارائه آموزش‌های عمومی در مکان‌های عمومی از جمله مساجد دنبال خواهد شد.
حسینی با اشاره به برگزاری مانورهای امر به معروف و نهی از منکر با مشارکت طلاب و روحانیون تصریح کرد: چهار هزار نفر در آموزش و پرورش با اصول امر به معروف و نهی از منکر آشنا شدند.