به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، هادی محمود نژاد ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان قم که به‌منظور هماهنگی نهایی در امور اجرایی برنامه‌های تاسوعا و عاشورای ۱۴۴۱ در سالن جلسات مجتمع پژوهشی علامه طباطبائی حرم مطهر انجام شد هماهنگی دستگاه‌ها برای اجرای مراسم تاسوعا و عاشورا را امری ضروری توصیف و اظهارکرد: شورای تأمین استان فرایند و مصوبات ویژه اجرایی و امنیتی را تعیین مشی کرده و همه دستگاه‌ها به اجرای مفاد مصوب ملزم خواهند بود.
معاون اجرایی حرم مطهر با اشاره به روند ورود و ادای احترام هیئات مذهبی به ساحت قدسی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، گفت: هیئات مذهبی منطقه دو از درب شماره یک وارد حرم مطهر و با هدایت‌های تدارک دیده‌شده پس از انجام آیین ادای احترام و عزاداری در مدت‌زمان معین‌شده برای هیئت از درب ۲۳ حرم مطهر خارج خواهند شد.
محمود نژاد در ادامه از هیئات عزاداری منطقه یک قم خواست، برای ورود، عزاداران را به درب شماره ۳ هدایت کرده تا باراهنمایی و خدمت خادمان و مسئولان امنیتی پس از ادای احترام و عزاداری از درب ساعت حرم مطهر خارج شوند.
معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها بابیان این‌که آیین خوش‌آمد گویی حرم مطهر بر اساس سنوات گذشته در صحن امام رضا علیه‌السلام صورت می‌پذیرد، عنوان داشت: در ساعاتی معین تولیت آستان مقدس در این آیین حضور خواهند یافت؛ این در حالی است که بخشی دیگر از این آیین ویژه هیئات منطقه یک در صحن امام هادی علیه‌السلام (ایوان طلا) انجام می‌شود.
محمود نژاد در پایان سخنان خود به اجرای آیین شیرخوارگان حسینی اشاره کرد و گفت: این آیین صبح جامعه ساعت ۹ بر اساس برنامه‌های اعلام‌شده برگزار خواهد شد.