به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، هادی محمودنژاد ظهر امروز در نشست بررسی نقاط قوت و ضعف برنامه‌های دهه اول محرم و مراسم های روزهای تاسوعا و عاشورا که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با بیان اینکه مراسم‌های دهه اول محرم با عنایت تولیت آستان مقدس و خدمت خادمان به شیوه مطلوبی دنبال شده است، اظهار کرد: در راستای کاهش نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، قبل از آغاز ماه محرم هماهنگی‌های مختلف درون و برون سازمانی انجام شده است.
وی از برگزاری جلسات شورای تامین استان با محوریت مباحث امنیتی حرم مطهر و اطراف حرم یاد کرد و ادامه داد: آستان مقدس نیز با سازمان‌هایی که در برگزاری مراسم‌ها دخیل هستند نشستی را برگزار کرد تا بتواند هماهنگی‌های لازم را با هلال احمر، ستاد اقامه نماز، اورژانس، شهرداری و دیگر دستگاه‌ها انجام دهد.
معاون اجرایی آستان مقدس بانوی کرامت با بیان اینکه برپایی با شکوه نماز جماعت ظهر عاشورا امسال ویژه‌تر در دستور کار قرار گرفت، عنوان کرد: امسال این نماز به امامت آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی و با اتصال به بیرون از صحن امام رضا علیه‌السلام اقامه شده است.
وی از حضور منسجم دسته‌های عزاداری در حرم مطهر بانوی کرامت یاد کرد و افزود: جایگاه‌ صحن‌های امام رضا علیه‌السلام و امام هادی علیه‌السلام از ساعت هشت صبح روز دوشنبه کار خود را آغاز کرد و مسیر تشرف هیأت‌ها از درب‌های یک و دو پیش‌بینی شد.
معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها گفت: امسال طی روزهای تاسوعا و عاشورا هیأت مذهبی بیشتری نسبت به سال گذشته برای عرض تسلیت به محضر بانوی کرامت مشرف شدند.

وی از ایجاد نظم و آسایش مطلوب در جایگاه‌ها و صحن‌های حرم مطهر به‌عنوان نقاط قوت مراسم‌های تاسوعا و عاشورا نام برد و عنوان کرد: در صحن امام رضا علیه‌السلام مانیتوری نصب شد تا بتوانیم ورود هیأت‌ها را به شیوه مطلوب‌تری ساماندهی کنیم.