به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در نشست شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه برگزار شد، با بیان اینکه داستان کربلا مجموعه‌ای درس‌آموز برای رسیدن به زندگی آزادانه و مؤمنانه مبتنی بر بندگی خداست، اظهار کرد: این نهضت به ما آموخت که بندگان خداوند متعال و انسان‌های آگاه و مؤمن هیچگاه نباید زندگی خود را بر اساس دنیا ی زودگذر تنظیم کنند.
وی اضافه کرد: مسئولیت‌ها و پست‌ها فرجامی دارد که بعد از آن، شخص با همه داشته‌هایش از دنیا می‌رود و جز اعمال صالح و بد با خود همراه نخواهد داشت همانند یزیدی‌ها که امروز هم مورد لعن قرار می‌گیرند و حسینی‌ها که امروز نیز بر آن‌ها درود فرستاده می‌شود.
تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: لبیک یا حسین علیه‌السلام که بر تبلیغات و مراودات ما نقش بسته است فقط یک شعار نیست بلکه واقعی، عملی و اعتقادی است، برخی از اعمال ما اگر خالی از قصد قربت باشد مورد پسند قرار می‌گیرد اما برخی اعمال برای پذیرش باید با قصد قربت همراه باشد.
وی ادامه داد: لبیک یا حسین علیه‌لسلام اگر با اخلاص و قصد قربت همراه نباشد ارزشی ندارد و ندا می‌رسد که «لا لبیک»، لبیک یا حسین علیه‌السلام یک ندای واقعی برای این است که اعلام کنیم آماده‌ایم تا در راه امام حسین علیه‌السلام داشته‌های خود را فدا کنیم.
آیت‌الله سعیدی افزود: امیدواریم افرادی که مسئولیتی را بر عهده دارند با اخلاص در مسیر رضایت اهل بیت(ع) گام بردارند و برای حفظ نظام، امنیت مردم و آسایش کشور تلاش کنند.
انتهای پیام/