به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، مهدی عباسیان طی گفت‌وگویی با بیان این‌که سال گذشته توانستیم بخش چشم‌پزشکی را در درمانگاه راه‌اندازی کنیم، بیان کرد: متخصصان چشم نیز از این بخش استقبال کرده و برای خدمت‌رسانی اعلام آمادگی کردند و تعدادی نیز در روند جذب قرار دارند.
وی افزود: خدمات چشم‌پزشکی دارالشفاء کریمه اهل‌بیت(س) در حال حاضر ۴ روز در هفته به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود که امیدواریم با جذب پزشکان بیشتر بتوانیم در این بخش نیز توسعه ارائه خدمات را داشته باشیم.
مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام یکی از محدودیت‌های حضور پزشکان در دارالشفاء حضرت معصومه سلام‌الله علیها را نبود فضای کافی فیزیکی درمانگاه عنوان کرد و ادامه داد: ان‌شاءالله با توسعه درمانگاه مشکلات موجود برطرف خواهد شد و در بخش چشم‌پزشکی نیز شاهد حضور پزشکان بیشتری خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد: بیماران استقبال خوبی از کلیه بخش‌های تخصصی و پاراکلینیکی درمانگاه کریمه اهل‌بیت(س) دارند و به جهت منتسب بودن دارالشفاء به حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، از خدمات درمانگاه به نیت شفاء بهره‌ می‌برند.
عباسیان با بیان این‌که مراجعه به درمانگاه در ایام پرتردد و مناسبت‌های خاص بیشتر است، گفت: درمانگاه در شش ماهه نخست سال به دلیل حجم بالای زائران خدمات بیشتری به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌کند.
وی در پایان تصریح کرد: در تلاش هستیم بتوانیم بخش پاراکلینیک چشم پزشکی دارالشفاء حضرت معصومه سلام الله علیها را جهت خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به زائران و مجاوران حرم مطهر بانوی کرامت راه اندازی کنیم.