به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین عبدالله حاجی صادقی پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در حرم مطهر بانوی کرامت، اظهار کرد: خدا را شاکریم به خاطر امت انقلابی ایران اسلامی که در تاریخ سابقه نداشته و هرگز از ولایتمداری و خواسته‌های رهبری کوتاه نیامده است.
نماینده ولی‌فقیه ‌در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران حاصل ایستادگی مردمی است که می‌گویند جان، مال و فرزند خود را می‌دهیم اما دست از انقلاب، عزت و دین خود برنمی‌داریم، افزود: ما ملتی هستیم که در اربعین حسینی تولی خود را اثبات و در روز ۱۳ آبان تبری خود از استکبار را اعلام می‌کنیم.
وی ادامه داد: ما پیرو مکتبی هستیم که دستور داده انزجار و بغضتان را نسبت به کفار علنی کنید و دینی داریم که با ظالمانی همچون آمریکا، اسرائیل و آل سعود نمی‌سازد و ظلم‌ستیز، انقلاب‌گستر و یاور مظلوم است.
حاجی‌صادقی خاطرنشان کرد: استکبار و دنیای کفر ببینند که نسل جدید انقلاب امروز محکم‌تر، مقاوم‌تر، بابصیرت‌تر و شجاع‌تر از نسل اول انقلاب، پای انقلاب ایستاده‌اند و این جوانان وارثان انقلاب و حافظان خون شهدا هستند.
وی با تأکید بر این‌که منطق ما در استکبارستیزی بسیار قوی است، گفت: امروز انقلاب اسلامی قوی‌تر از گذشته راه خود را ادامه می‌‌دهد؛ انقلاب اسلامی در گام نخست نوکر استکبار جهانی یعنی حکومت پهلوی را سرنگون کرد و امروز این انقلاب در گام دوم، خود استکبار جهانی را به ضعف و افول کشانده و شکست خواهد داد.
نماینده ولی‌فقیه ‌در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز استکبار به برکت حضور جوانان انقلابی و مقاوم در جبهه‌های جهانی و پیروزی‌های پی در پی محور مقاومت، در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: آقایانی که امروز از تعامل صحبت کرده و جوانان انقلابی را اهل تقابل معرفی می‌کنند، بدانند که این جوانان و این ملت انقلابی اهل تعامل هستند، ولی تعامل آنها از موضع ضعف و ذلت نیست و با دشمنان و مستکبران تعامل نخواهند کرد.
حاجی‌صادقی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایستاده و راه خود را محکم و استوار ادامه می‌دهد، گفت: امروز استکبار جهانی در مرگ تدریجی قرار گرفته و نفس‌های آخر خود را می‌کشد.
وی ادامه داد: دشمنان به دنبال تغییر در باور ملت و جوانان ایران اسلامی هستند که به یاری اهل‌بیت(ع) و انقلاب اسلامی موفق نخواهند شد و باید بدانند که جوانان امروز این مرز و بوم قدردان انقلاب، پاسدار خون شهیدان، مطالبه‌گر و ولایتمدار هستند و خللی در این اراده قوی ایجاد نخواهد شد.
نماینده ولی‌فقیه ‌در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان اظهار کرد: دشمنان بدانند این آرزو را به گور خواهند برد که بتوانند کربلای دیگری رقم بزنند و رهبر انقلاب اسلامی همچون جد بزرگوارشان امام حسین علیه‌السلام تنها بماند.