به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، ازدواج یکی از مقدس‌ترین و مهم‌ترین سنت‌های الهی است و تشکیل خانواده نه فقط در آیین مقدس اسلام بلکه در تمامی ادیان حتی ادیانی که به دور از یکتاپرستی هستند امری مقدس قلمداد می‌شود.

در دین اسلام هیچ کانون و بنایی محبوب‌تر از تشکیل خانواده و ازدواج نزد خداوند وجود ندارد و رسول خدا صلی‌الله علیه و آله ازدواج آسان و به‌موقع را سنت و سیره خود معرفی کرده و همواره جوانان را به امر مقدس ازدواج تشویق می‌کردند.

در سال‌های اخیر در کشورهای اسلامی از جمله کشور ایران به علت اشاعه فرهنگ و سبک زندگی غربی و متأسفانه ایجاد حاشیه‌ها و تجملات غیرضرور امر ازدواج و تشکیل خانواده با مشکلاتی روبه‌رو شده و همین موضوع موجب افزایش سن ازدواج و میل به تجردگرایی در میان نسل جوان شده است.

امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها به مناسبت سالروز ازدواج حضرت رسول صلی‌الله علیه و آله و حضرت خدیجه سلام‌الله علیها، اقدام به برگزاری دوره کوتاه مدت «خانه بهشتی» ویژه بانوان کرده است.

این دوره معارفی کوتاه مدت با هدف ترویج ازدواج و زندگی آسان در روزهای ۲۱ و ۲۲ آبان‌ماه از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در مدرس پنج شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها برگزار خواهد شد.

تدریس دوره معارفی کوتاه مدت خانه بهشتی را خانم مظفری از اساتید برجسته حوزه علمیه خواهران بر عهده دارند و حضور در این دوره کوتاه مدت برای عموم بانوان آزاد بوده و نیاز به پیش ثبت‌نام ندارد.

خاطرنشان می‌شود، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره معارفی می‌توانند با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۶۱ تماس گیرند.