به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام جعفری امشب در آیین شکرانه خدمت در موکب اربعینی آستان مقدس بانوی کرامت که در شبستان نجمه خاتون(س) حرم مطهر برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: هفت قرارگاه رسانه‌ای داشتیم که ۲۲ هزار دقیقه توسط این قرارگاه‌های رسانه‌ای برنامه تولید شده است.

وی اضافه کرد: امسال در موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) تیم ۱۲ نفره صدا و سیمای مرکز قم مستقر بودند که روزانه ۱۸ ساعت فعالیت داشتند و حماسه اربعین حسینی را به شیوه مطلوب منعکس کردند.

مدیر تولید صدا و سیمای مرکز قم خاطرنشان کرد: چهار هزار و ۹۵۳ دقیقه برنامه تولید کردیم که هزار و ۸۲۷ دقیقه با شبکه‌های برون‌مرزی، ۸۸۹ دقیقه با شبکه‌های ملی و هزار و ۳۰۷ دقیقه نیز با شبکه‌های استانی ارتباط داشته‌ایم.

وی ضمن تقدیر از راه‌اندازی استودیو شیشه‌ای در موکب آستان مقدس بانوی کرامت مطرح کرد: امسال در این استودیو تصویر مناسبی برای انعکاس حماسه پیاده‌روی داشتیم.

جعفری از انعکاس ۹۰۰ دقیقه برنامه توسط نیروهای رادیو معارف و برقراری ۱۰۰ ارتباط با شبکه‌های مختلف رادیویی یاد کرد و گفت: امسال با هماهنگی مطلوب خادمان موکب آستان مقدس فعالیت‌های رسانه‌ای قابل توجهی در موکب حرم مطهر رقم زده شد.