به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، ویژه‌برنامه شخصیت‌شناسی کریمه اهل‌بیت(س) هر روز و با حضور اردوهای زیارتی، دانشجویی و دانش‌آموزی زیربالکن شرقی شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.
این ویژه‌برنامه هر روز صبح ساعت ۹:۴۵ و عصر ساعت ۱۵:۰۰ برای اردوهای زیارتی و دانشجویی و دانش‌آموزی و شب‌های شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۹ به صورت عمومی برپا می‌شود.
معرفی شخصیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها طی سال از مهم‌ترین برنامه‌های آستان مقدس است که در این ویژه‌برنامه، اساتید و فضلای حوزه پیرامون موضوعات، به تبیین مباحث می‌پردازند و در ادامه به پرسش‌های حاضران پاسخ داده می‌شود.
معرفی حضرت معصومه سلام‌الله علیها از منظر معصومین(ع)، بررسی شخصیت فردی و عبادی، آثار حضور این بانو در قم، بیان کرامات و خاطرات، سبک زندگی کریمه اهل‌بیت(س)، تبیین فرازهای زیارتنامه آن حضرت، حرکت از شهر مدینه، ورود حضرت به شهر قم، چگونگی رحلت، پاداش زیارت، کرامات حضرت و … از بخش‌های مختلف ویژه‌برنامه شخصیت‌شناسی حضرت معصومه سلام‌الله علیها است.
برنامه شخصیت‌شناسی حضرت به صورت راوی‌محور و برای زائران گروهی و اردوهای دانشجویی و دانش‌آموزی که وارد حرم مطهر می‌شوند برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۱۳۸۳ ویژه اردوهای زیارتی و شماره ۰۲۵۳۷۱۷۱۳۰۲ ویژه اردوهای دانش‌آموزی تماس گیرند.