به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، خانم سلطانی پور امروز در جمع بانوان در رواق حضرت خدیجه حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به دیدگاه قرآن کریم درباره یاری رساندن به مظلومان اظهار داشت: بی‌تفاوتی نسبت به یاری مظلوم از مصداق‌های کفران نعمت بوده و خداوند کافران و کفران کنندگان نعمات را دوست ندارد.
 کارشناس معارفی حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها با بیان این که اسلام محدوده جغرافیایی نمی‌شناسد و محدود به مکان و زمان نیست، گفت: امت اسلام در هر زمان و مکانی باید یاری گر هم باشند و این یاری گاهی معنوی و گاهی فکری و مادی است.
سلطانی پور با تأکید بر اینکه احقاق حق مظلوم مهم‌ترین خواسته اسلام از امت اسلامی و مسلمانان در سراسر عالم است، گفت: امام علی علیه‌السلام در حدیثی در مورد احقاق حق مظلوم می‌فرمایند: «نیکوترین عدالت‌ها نصرت مظلوم است».
وی ادامه داد: یکی از وعده‌ها و سنت‌های الهی نصرت و دفاع از مؤمنان است که خداوند این دفاع و حمایت را به عنوان حق بر خود لازم می‌داند؛ البته دفاع و نصرت الهی ممکن است بلندمدت باشد و اهداف بلندمدت را در نظر داشته باشد.
کارشناس معارفی حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها اظهار داشت: در آیات قرآن کریم در مورد دفاع خداوند از مؤمنان این‌گونه بیان شده است که قطعاً خداوند از کسانی که ایمان آورده‌اند دفاع می‌کند، بی‌شک خداوند هیچ خیانت‌کار ناسپاسی را دوست ندارد.
سلطانی پور با اشاره به آیه ۳۸ سوره حج افزود: تحقق وعده الهی در دفاع از مؤمنان حتمی است، مؤمنان تنها و بی مدافع نیستند، حمایت خداوند ابدی است؛ مؤمنان از حریم خداوند دفاع می‌کنند و خداوند نیز از حریم مؤمنان در برابر دشمنان دفاع می‌کند.
وی تصریح کرد: ایمان، عنصری است که یاری خداوند را به دنبال دارد؛ زیرا همگان در نظر خداوند یکسانند و تنها رعایت نکردن معیارهای الهی است که موجب خشم و غضب الهی می‌شود.