به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) با توجه به وجود استعدادهای قرآنی کشف نشده فراوان در میان کودکان و نوجوانان و نیز تأکیدات فراوان مقام معظم رهبری بر پرورش قهرمانان قرآنی و گسترش آموزش‌های تخصصی قرآن کریم در قالب طرح تلاوت کریمه اقدام به جذب استعدادهای قرآنی می‌کند.
طرح تلاوت کریمه به صورت کاملاً تخصصی برای کشف، پرورش و آموزش تخصصی استعدادهای قرآنی در زمینه‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ، اذان و همخوانی اجرایی می‌شود.
این طرح برای جامعه هدف اعم از کودکان و نوجوانان بوده که افراد پس از قبولی در مصاحبه ورودی در کلاس‌های ارتقایی شرکت می‌کنند.
از امتیازات شرکت کنندگان در این طرح، اجرای قرائت در محافل و مراسمات حرم مطهر از جمله مراسم ترتیل‌خوانی ماه مبارک رمضان است و در پایان طرح به افراد برگزیده گواهینامه اعطاء خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام از تاریخ ۲۵ دی‌ تا پنجم بهمن‌ماه ۱۳۹۸ به مرکز قرآن و حدیث در شبستان نجمه‌خاتون(س) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها مراجعه کنند.
گفتنی است، در مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س)، آموزش معارف قرآن و حدیث به ‌صورت حضوری و غیرحضوری در دو بخش خواهران و برادران برای رده‌های سنی هشت سال به بالا در گرایش‌های علوم و فنون قرائت، حفظ قرآن، معارف قرآنی و حدیثی و تربیت و مربیان انجام می‌پذیرد.