به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مهدی عباسیان طی گفت‌وگویی به تشریح فعالیت‌های حوزه بهداشت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) پرداخت و اظهار کرد: در این حوزه، کارشناسان در تمامی قسمت‌ها، بازرسی و بازدیدهای خود را انجام می‌دهند و مسائل بهداشتی را رصد می‌کنند.
وی افزود: وظایف کارشناسان در حوزه بهداشت؛ کارشناسی بهداشت محیط، کارشناسی بهداشت آب و فاضلاب، بهسازی‌ها و مدیریت پسماند است.
مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) ادامه داد: کارشناسان در طول هفته با بازرسی‌های خود قسمت‌های مختلف حرم مطهر را بررسی و رصد می‌کنند و ضمن مکاتبه با مدیران درصدد رفع برخی از خلاها هستند.
وی با بیان این‌که در حوزه بهداشت تعداد دو کارشناس قراردادی و چهار کارشناس افتخاری به صورت زمان‌بندی شده در طول هفته فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: این حوزه یکی از بخش‌های خدماتی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها شمرده می‌شود که برای ارائه خدمات بیشتر و رفاه حال زائران و مجاوران آستان مقدس راه‌اندازی شده است.
عباسیان همچنین به بخش درمان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه درمان نیز بخش‌های درمانگاه حرم مطهر و فوریت‌های پزشکی را داریم که به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی هستند.