به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مراسم افتتاحیه نمایشگاه «حضور تا ظهور» عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان در صحن صاحب‌الزمان(عج) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

نمایشگاه «حضور تا ظهور» از دوران آغاز انقلاب اسلامی تا دوران چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی را به تصویر کشیده است و با توجه به نزدیک شدن به انتخابات، غرفه پایانی نمایشگاه به انتخابات اختصاص دارد که مردم می‌تواند نظرات و مباحث خود را در مورد انتخابات به صندوق انتخابات منتقل کنند.

برای آماده‌سازی این نمایشگاه یک هفته به صورت مستمر نزدیک به ۱۰ نفر از خادمان واحد خواهران حرم مطهر درحال فعالیت بوده‌اند تا توانستند محتوا و کاردستی‌های نمایشگاه را تهیه کنند.

این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ۹ الی اذان ظهر ویژه پسران و عصرها از ساعت ۱۵ تا اذان مغرب و عشاء ویژه بانوان و بعد از نماز مغرب و عشاء تا ساعت ۲۱ نیز میزبان خانواده‌ها خواهد بود.

نمایشگاه «حضور تا ظهور» تا ۲۵ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت و احتمال انجام تغییرات در نمایشگاه و افزایش زمان بازدید تا عید وجود دارد.

اجرای گروه‌های سرود و نمایش نقاله‌خوانی با محوریت روایت بخش‌های مختلف نمایشگاه برای پسران و دختران، برگزاری نشست‌های مختلف از جمله جوانه‌های انقلاب، داستان انقلاب و داستان اهل‌بیت(ع) از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه خواهد بود.

خاطرنشان می‌شود، گروه‌های دانش‌آموزی و مدارس برای بازدید گروهی از نمایشگاه می‌توانند با شماره‌های تلفن ۰۲۵۳۷۱۷۵۳۰۱ و ۰۲۵۳۷۱۷۵۴۴۳ تماس گیرند.