به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام محسن آمره‌ای طی گفت‌وگویی با اشاره به اینکه در دوران بسته‌بودن موقت درب‌های آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) فعالیت‌ها و خدمات این آستان مقدس تعطیل نیست، اظهار کرد: با ورود به ماه مبارک رمضان بخش قابل توجهی از برنامه‌های فرهنگی و معارفی در حرم مطهر درحال دنبال شدن است.
وی از مشارکت شبکه‌های رسانه ملی در راستای انعکاس برنامه‌های حرم مطهر تقدیر کرد و گفت: با مشارکت مسئولان شبکه‌های ملی، اصحاب رسانه، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و مطبوعات و همچنین فعالان شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی تلاش کرده‌ایم تا ارتباط معنوی زائران را با بارگاه نورانی کریمه اهل‌بیت(س) حفظ کنیم.
مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها خاطرنشان کرد: با وجود محدودیت‌های مختلفی که وجود داشت با انجام هماهنگی‌های لازم به همت اداره اطلاع‌رسانی توانستیم بستر حضور عکاسان خبری استان قم در حرم مطهر بانوی کرامت را فراهم سازیم تا این افراد از فرصت پیش‌آمده استفاده کرده و به ثبت تصاویر خبری و هنری از حرم بدون زائر بپردازند.
وی ادامه داد: عکاسان خبری استان علاوه بر انتشار گزارش‌های تصویری و نمایش حال و هوای حرم مطهر بانوی کرامت برای مخاطبان خود در رسانه‌های مختلف، تصاویر خود را در اختیار آستان مقدس بانوی کرامت نیز قرار داده و اکنون نمایشگاه مجازی عکس «نسیم حرم» به‌منظور نمایش آثار برجسته این هنرمندان برپا شده است.
آمره‌ای با اشاره به اینکه نمایشگاه عکس «نسیم حرم» پیش از ظهر امروز فعالیت خود را در صفحه مجازی news.amfm.ir/nasime-haram آغازکرده است، اظهار کرد: امیدواریم از این پس بتوانیم به صورت ویژه‌تری از ظرفیت عکاسان خبری استان قم بهره‌مند شویم.
وی ادامه داد: آثار عکاسان مهدی بخشی از مهر، جهان‌بخش پیری‌پور از حوزه، مهدی جعفری از فارس، امیر حسامی‌نژاد ایران پرس، سجاد حیات‌پور از باشگاه خبرنگاران جوان، رضا رمضانی از نسیم، حسین شاهبداغی از ایکنا، محسن کرمعلی از صدا و سیما، محمد علی مریزاد از تسنیم، محمد محسن‌زاده از میزان، عباس منجمی از ایرنا، حسین یاراحمدی از دانشجو در این نمایشگاه مجازی به نمایش گذاشته شده است.