به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، جعفری طی گفت‌وگویی با بیان اینکه با آغاز شیوع کرونا کلاس‌های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث ویژه خواهران به صورت غیر حضوری با استفاده از بستر پیام‌رسان‌های داخلی در حال برگزاری است، گفت: در حال حاضر رشته حفظ مرکز به صورت غیر حضوری برای سه گروه سنی کودک، نوجوان و جوان بزرگسال دنبال می‌شود.

وی افزود: در رشته حفظ کودک ۴ دوره با حضور ۵۶ نفر به صورت غیر حضوری در حال برگزاری است.

مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث از حضور ۱۱۵ نوجوان در کلاس های حفظ مرکز قرآن و حدیث خبرداد، تصریح کرد: در حال حاضر در رشته حفظ ۱۵ دوره برای نوجوانان برگزار می‌شود.

جعفری با بیان اینکه برای جوانان و بزرگسالان در حال حاضر ۴۴ دوره در رشته حفظ در حال برگزاری است، ادامه داد: ۳۴۲ نفر در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه رشته حفظ در شاخه های حفظ ۲ ساله، حفظ ۴ ساله، دوره تثبیت، حفط آزاد و حفظ نهج‌البلاغه برای گروه های مختلف سنی برگزار می شود، افزود: در مجموع ۶۳ دوره با حضور ۵۱۳ خواهر در مرکز قرآن و حدیث در حال برگزاری است که این دوره ها همزمان با خرداد ماه پایان یافته و آزمون پایانی دوره ها همزمان با روزهای پایانی خرداد ماه برگزار می شود.