به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، خانم جعفری طی گفت‌وگویی خبری، با بیان اینکه مرکز قرآن و حدیث در کنار آموزش رشته‌های قرآنی برای خواهران، در عرصه معارف قرآن کریم نیز دوره آموزشی برگزار می‌کند، گفت: رشته‌های تفسیر، تربیت فرزند، آیین همسرداری، احکام بانوان، احکام عمومی، مهدویت، صحیفه سجادیه، تغذیه اسلامی و اخلاق اسلامی از جمله رشته‌های معارفی هستند که با محوریت این رشته‌ها برای خواهران در سال گذشته دوره آموزشی برگزار شده است.

وی افزود: در سال گذشته در دوره‌های معارفی ۱۳۱ نوجوان و دو هزار و ۱۱۰ جوان و بزرگسال و در مجموع دو هزار و ۲۳۱ نفر در دوره‌های معارفی مرکز قرآن و حدیث شرکت کردند.

مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث تصریح کرد، در سال جاری نیز دوره‌های معارفی مرکز قرآن و حدیث به صورت غیر حضوری در حال برگزاری است که در حال حاضر ۱۳ دوره با حضور ۲۹۶ شرکت کننده در حال برگزاری است که آزمون این دوره‌ها همزمان با روزهای پایانی خرداد ماه برگزار خواهد شد.

جعفری یادآور شد: با توجه به همه‌گیری و شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری کلاس‌های مرکز قرآن و حدیث به صورت حضوری امکان‌پذیر نیست و شرایط ثبت‌نام دوره‌های جدید قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث با استفاده از بستر پایگاه خبری آستان مقدس برای ترم جدید اطلاع‌رسانی خواهند شد.