به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، سفیران کریمه با حضور در دو شهر خرم آباد و بروجرد استان لرستان با پرچم گردانی و توزیع متبرکات آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها و شرکت در مراسم جشن میلاد حضرت به تجلیل از مدافعان سلامت استان لرستان پرداختند.

سفیران کریمه در شهرستان خرم آباد در دفتر نماینده ولی فقیه با حضور امام جمعه خرم آباد و مدیران ارشد استان به تجلیل از از پرستاران نمونه استان لرستان، کادر درمانی و کادر خدماتی مبارزه با کرونا و تجلیل از طلاب جهادی که غسل، کفن و دفن اموات کرونایی را به عهده داشته اند و گروه‌های جهادی که در کمک مؤمنانه فعالیت داشته‌اند، پرداختند.

همچنین در خرم آباد جشن شب میلاد با حضور سفیران کریمه برگزار و دو برنامه زنده تلوزیونی با حضور دختران با موضوع خانه و خانواده با حضور سفیران کریمه و یاد و نام حضرت معصومه سلام الله علیها تولید و پخش شد.

سفیران کریمه با حضور در شهرستان بروجرد از فرماندار و معاون استاندار به جهت اینکه ریاست ستاد کرونای شهرستان را عهده دار بوده اند تجلیل کردند و سپس با حضور در شبکه بهداشت و درمان بروجرد ضمن تجلیل از ریاست این شبکه از پرستاران بخش کرونا و کادر خدماتی و پزشکان نمونه تجلیل شد.

لازم به ذکر است سفیران کریمه با حضور در اداره تبلیغات اسلامی بروجرد، ضمن تجلیل از ریاست این اداره از بانوان و دختران جهادی که در مجموعه خودشان ماسک، دستکش و مایع ضدعفونی تولید و بسته‌های معیشتی توزیع کرده‌اند تقدیر به عمل آمد.

همچنین دیدار با گروه‌های جهادی منتخب مردمی و خادمان مهدویت بروجرد  که در روزهای کرونایی تلاش می کردند صورت گرفت و با حضور در پادگان نیروی زمینی سپاه شهرستان بروجرد که قرارگاه شهید شمسه را در بحث گند زدایی و ضد عفونی زده بودند تجلیل شد.