به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، محمدمهدی محمدی طی گفت‌وگویی در رابطه با اقدامات رفاهی انجام شده برای خادمان این آستان مقدس ابراز کرد: به طور کلی ما به دنبال این هستیم که بتوانیم خدمات رفاهی را گسترش دهیم، مانند اینکه با فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ سطح شهر قرارداد ببندیم و افزایش سرانه رفاهی را برای سال‌های آینده مورد نظر قرار دهیم.

وی با اشاره به انواع خدمات رفاهی ارائه شده به خادمان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) ابراز کرد: پرداخت وام، خدمات ورزشی شامل استخر، بدنسازی، فوتسال، والیبال، فوتبال و موارد دیگر، عقد قرارداد با شرکت‌ها و فروشگاه‌های بیرون از آستان مقدس، پرداخت بن‌های غیرنقدی و رفاهی و استفاده از اماکن اقامتی شمال و مشهد از جمله مهم‌ترین خدمات این اداره به خادمان حرم مطهر بانوی کرامت است.

رئیس اداره کارگزینی و رفاه آستان کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به اینکه ما در قم، با چند فروشگاه بزرگ پوشاک و فروشگاه زنجیره‌ای در طول سال به طور مداوم همکاری داریم و توافقاتی را به جهت تقسیط و تخفیف با آنها داشته ایم، افزود: ما با برخی از فروشگاه‌ها هم در گذشته قرارداد داشته ایم که مدت این قرار دادها به اتمام رسیده و قرارداد مجدد با آنها هم در دستورکار ما است .

وی ادامه داد: یک فروشگاه هم خود آستانه دارد که در پارکینگ شرقی حرم واقع شده که هماهنگی های لازم صورت گرفته است تا با ارائه بن کارتی که به کارمندان داده‌ایم و هر دو سه ماه یکبار شارژ می‌شود بتوانند از آن فروشگاه به صورت قسطی خرید کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: همچنین با درمانگاه آستان صحبت کرده‌ایم که لوازم پزشکی از قبیل دستگاه فشار، دستگاه قند، دستگاه بخور و مانند این‌ها  را به صورت قسطی به کارمندان حرم می‌دهد و علاوه بر آن با توجه به بیمه تکمیلی که برای کارمندان داریم اگر برای درمان به خود درمانگاه ما مراجعه کنند، برای بحث درمان و بحث‌های دیگر لازم نیست که پول پرداخت کنند.

رئیس اداره کارگزینی و رفاه آستان مقدس بانوی کرامت افزود: همچنین درمانگاه‌ها و دندان پزشکی‌های دیگری در بیرون از آستان کارمندان می‌توانند با توجه به قراردادی که با بیمه تکمیلی داریم از آن استفاده کنند و هزینه درمان به حساب آنها باز می‌گردد.