به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، محرم امسال رنگ و بوی دیگری نسبت سال‌های گذشته دارد و با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا محدودیت‌هایی جهت اقامه عزا و همچنین نحوه پخت‌وپز و توزیع نذورات ایجادشده است اما این محدودیت‌ها هیچ خللی در اصل اقامه عزا و اصل ادای نذورات ایجاد نکرده و ارادتمندان می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نذر خود را به واسطه قرارگاه فاطمی مستقر در حرم بانوی کرامت ادا نمایند.

بر اساس این گزارش ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت که هرساله شخصاً به طبخ نذری اقدام می‌نمودند امسال نیز می‌توانند این نذورات خود را به قرارگاه فاطمی اهدا کرده و قرارگاه فرهنگی جهادی  فاطمی نیز در مهمان‌سرای حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، غذای نذری را در قالب اطعام فاطمی به  صورت کاملاً بهداشتی طبخ کرده و به نیابت از نذر کنندگان میان عزاداران توزیع خواهد کرد.

همچنین، دیگر نذورات در قالب اکرام و احسان حسینی در قالب بسته‌های معیشتی، اقلام بهداشتی و ماسک و… نیز توسط این قرارگاه توزیع می‌شود و ارادتمندان می‌توانند مشارکت داشته و نذورات خود را از طریق این قرارگاه فاطمی میان مردم توزیع نمایند.

لازم به ذکر است قیمت خرید مواد اولیه جهت پخت هر پرس غذا ۱۰هزار تومان، قیمت یک عدد ماسک سه لایه هزار تومان، قیمت یک بسته ارزاق(یک کیسه برنج، روغن، لپه، رب و…) ۲۰۰ هزار تومان می‌باشد.

لازم به ذکر است ارادتمندان و نذر کنندگان بعد از واریز مبلغ مشارکت خود رسید پرداخت را به همراه تعداد و نوع نذری به آدرس @khanehaye_fatemi_admin  ارسال نمایند.

شماره‌های تماس و شماره حساب‌های دریافت نذورات نیز به قرار زیر است:

شماره تماس: ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۹۹

از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۵:۰۰

شماره حساب به نام آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها

شماره کارت: ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۴۸۴۰۶۸۰

شماره حساب: ۵۲۰۲۱۱۸۸۸۷۷۷۱

شماره شبا: Ir980600520201100888777001