به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، بر اساس نظرسنجی صورت گرفته از علاقه‌مندان و همراهان موزه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س)، به دلیل اینکه برخی از علاقه‌مندان، به خاطر برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم  و… فرصت مطالعه منبع مطالعاتی و شرکت در مسابقه میراث کریمه ۲ را نداشتند و لزوم اطلاع‌رسانی بیشتر به دیگر علاقه‌مندان، مهلت شرکت در این مسابقه تا پایان هفته جاری تمدید شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه میراث کریمه ۲ می‌توانند با مراجعه به کانال ویژه مسابقات میراث کریمه در پیام رسان ایتا به نشانی miraskarimeh@ منابع را دریافت و مطالعه نمایند.

مخاطبان می‌توانند با بازدید و مشاهده اشیای نمایش یافته در موزه فاطمی و مطالعه زیرنویس آثار و یا مطالعه منبع مطالعاتی ارائه شده در صفحات موزه فاطمی در فضای مجازی سوالات این مسابقه را به آسانی پاسخ دهند و از جوایز ارزنده متبرکات فاطمه بهره‌مند شوند.

پاسخ نامه‌ها باید در قالب یک عدد ۱۴ رقمی به شماره سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۱۲۲ ارسال شود، همچنین افراد می‌توانند پرسشنامه مورد نظر را در صفحه سابقون پرتال جامع آستان مقدس فاطمی به نشانی https://quiz.amfm.ir/miras-karimeh2/ تکمیل کنند.

انداختن پاسخنامه مسابقه در صندوق مسابقات مستقر در تالار اول موزه فاطمی و ارسال پاسخ مسابقه به ادمین کانال موزه فاطمی در پیام رسان‌های اجتماعی به نشانی https://eitaa.com/haramqom_museum از جمله دیگر راهکارهای شرکت در این مسابقه است.

خاطرنشان می‌شود، این مسابقه از عید غدیر آغاز شده و فقط تا روز جمعه ۱۵ شهریورماه تمدیدشده و دیگر تمدید نخواهد شد اما در آینده دوره‌های جدید میراث کریمه و مسابقات هفتگی ويژه همراهان و حامیان موزه فاطمی برگزار خواهد شد.